• وبلاگ : وسوسه عقل
  • يادداشت : زير آبشار عرفه
  • نظرات : 6 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام دوست عزيز

    بنده از دوستانم براي يک کار گروهي دعوت کردم اگر شما هم مايل هستيد در اين کار شرکت کنيد به جمع دوستان بپيونديد .

    با سلام واحترام
    استاد همش منتظر بوديم كه براي عيد سعيد غدير خم كه وبلاگتون رو باز ميكنيم مطلب جديد ببينيم ،اما عيد گذشت!دوباره هم اومديم.....چرا نمي نويسيد؟
    ميخواهيم اون صحبت اقاي ابوالقاسمي رو دوباره تكرار كنيم:
    استاد بنويسيد چون حق اين قلم نوشتنه!

    پيروز و پرشور باشيد.
    پاسخ

    بسمه تعالي/با سلام وتشکر از لطف شما/غدير تولد دينداري و نعمت تمام الهي است و نوشتن درباره آن توفيق مي خواهد که شيعه گي تنها به نام نيست بلکه شيعه بودن هم آوايي با حنجره ملکوتي عبوديت علوي است و اين مهم به عمل بر مي آيد و با شعر و شعار بيش از پيش دور مي شويم، شايد سکوت مودبانه تر باشد در بازار تهي از عمل و اخلاص ما.

    دوست عزيز

    وبلاگ قشنگي داري . فوت آقاي نظري را هم تسليت مي گم . به هر حال اون يک هنر مند بود و فوت يک هنرمند بيش از همه براي جامعه اش زيان باره . اينو از اين جهت مي گم که به نظر من وبلاگ نويسي يک هنره : يک هنر

    اگه تونستي يک سري هم به من و دوستام بزن . مي خواي بدوني ما چي کار مي کنيم ؟ يک قسمتي از بيان نامه سايتو اينجا ميارم :

    سايت«جوانيم» محيطي است آميخته بامحبت واعتمادمتقابل براي بيان آزاد افكار ونظريات جوانان ايراني وبهره گيري ازانديشه ها واستعدادهاي آنان، جهت بهبود كيفيت زندگي وارتقاء سطح بينش ودانش خودآنان. اين سايت توسط چند نفر ازجوانان بهائي كشور عزيزمان ايران كه مشتاق ترقي وپيشرفت اين سرزمين و مردمان آن هستند، بر اساس ابتکار شخصي آنها بنيان گذاشته شده وتوفيق وترقيش متكي برفوران وجريان افكارو آثار وپيشنهادهاي پربارشما جوانان عزيز ايراني درسراسر عالم، ازهرتيره وطبقه وآئين ومذهب وشهرودياري و باهرنوع تفكرو عقيده ومسلكي مي باشد. اماضروري است كه درهمينجايادآوري كنيم كه اين سايت اصولاًوتماماًازمسائل سياسي ومقولات ضداخلاقي منفك ومبرااست وتحت هيچ شرايطي دراينگونه امورمداخله نمي كندوبه مراجعين واعضاء خودنيزاجازة مداخله نخواهدداد. ماكار خود را به طور مستقل آغازنموده ايم وبدون جانب داري ازهرمكتب وارگاني وياوابستگي به هرمسلك وسازماني، قدرتمندانه آن را ادامه خواهيم دادودراين مسيرمبارك گوش هوشمان فقط منتظرومترصدشنيدن نداي وجدان بيداروذهن سرشارنسل جوان ايران زمين است وچنين است زيرمعتقديم جوانان عزيزاين مرزوبوم مقدس، خودبهترازهركسي ديگر مي تواننددرجهت ارتقاي سطح ذهن وزندگي خويش انديشه وعمل نمايند.

    معرفي پايگاه اطلاع رساني پرستار و پرستاري

    پايگاه اطلاع رساني پرستار و پرستاري يکي از معدود پايگاه هاي اطلاع رساني تخصصي در زمينه پرستاري است که در مدت چند ماه از فعاليت خود در صدر جستجوي موتورهاي جستجوگر معروف همچون گوگل ، ياهو و ام اس ان قرار گرفته است
    اين پايگاه در رتبه بندي گوگل و وبلاگ سرچ گوگل رتبه اول در جستجوي کلمات کليدي پرستار و پرستاري را دارا مي باشد
    پايگاه اطلاع رساني پرستار و پرستاري که به همت آقاي احمد عامري يکي از فعالان پرستاري و نماينده انجمن پرستاري ايران در استان خوزستان و مدير اجرايي جشنواره وبلاگ نويسي پرستاري ايران به روز و منتشر مي گردد
    در اين مدت کوتاه توانسته است چشم موتورهاي جستجو را به خود معطوف ساخته و در زمينه کليه مطالب تخصصي پرستاري خويش را در صدر رتبه هاي بدست آمده قرار دهد
    همچنين وجود بيش از شصت و چهار هزار بازديد کننده و همچنين آمار تصاعدي بازديدکنندگان اين پايگاه نشان از اطلاع رساني صحيح آن دارد

    در اين پايگاه بالغ بر 1600 اثر و مقاله آموزشي تخصصي پرستاري مي باشد

    آدرس اين پايگاه به قرار زير مي باشد
    http://ino.blogfa.com

    ----------------------------------------
    irannurseo@yahoo.com

    با تشکر
    پايگاه اطلاع رساني پرستار و پرستاري

    سلام
    ضمن عرض تبريك بمناسبت عيد غدير

    ختم زيارت عاشورا و صلوات تا اربعين حسن نظري

    لطفا به بقيه هم اين لينك رو اعلام كنيد
    التماس دعا

    سلام

    هم نثر و هم مفاهيم جالب بود

    موفق باشيد

    سلام ، عرض ادب و تبريک اين ايام . لطفا پس از مطالعه وبلاگ و يا سايت مهرباران (مربوط به همايش حمايت گروههاي دانشجويي حامي محرومان ) و اطلاع از جشنواره دانشجويي آن ، ضمن شركت ، در جهت تبليغ و اطلاع رساني هر چه بهتر به دوستان و ديگر عزيزان لطف ، عنايت و توجه ويژه ي خود را شامل حالمان سازيد .

    ///mehrbaran.persianblog.com//يا

    // mehrbaran.ir


    ........ ممنون از لطفتون . هاشم ورزي ، دبير جشنواره .

    سلام

    *26ماه انتظارباعلائم ظهور تقديم مي كند.*

    http://entezarzohoor.blogfa.com

    http://ddddd12.mihanblog.com

    مولوي

    اي آفتاب حسن برون آ ، دمي زابر

    كان چهره ي مشعشع تابانم آرزوست

    -------------------------

    · سلام بر امام مهدي عج *

    مروري بر سي دي امام مهدي عج

    http://cdemammahdi.mihanblog.com

    ddddd12

    به نام خداوند بخشنده ي بخشايشگر
    اللهم صل علي محمد و آل محمد
    سلام... اگر فونتتو عوض كني بهتر است
    سلام اميدوارم اقاي ابوالقاسمي پور كه ديگه ما رو از بهره بردن از وبلاگ پر ثمرشون محروم كردن و تو اين دنياي فاني گذاشتن و رفتن در جوار اقام حسين محشور بشن سخنانشون به دل مي نشست و اثر گذار بود خداوند به بازماندگان و دوستدارانشون صبر عنايت كنه يا علي
    + محسن 

    رندان تشنه لب را آبي نمي دهد كس

    گويا ولي شناسان رفتند از اين ولايت

    محسن

    سلام علي آل ياسين

    سلام دوست من اميدوارم موفق باشيد خوندم ولذت بردم

    الهم الرزقني حج بيتك الحرام في عامي هذا وفي كل عام

    التماس دعا

    ياعلي

    خوشحال ميشوم وقتي كه مي بينم افراد مذهبي هم وارد اين عرصه شده اند.

    بسم الله الرحمن الرحيم


    انا لله و انا اليه راجعون


    خبر شهادت سه روحاني شيعه عراقي در مكه مكرمه ، خبر در گذشت مشكوك يك روحاني شيعه در ايران و .......... از چند بعد قابل بررسي و تأمل مي باشد.


    1- روحانيت شيعه در طول تاريخ منشأ حركت، پويايي و بركات فراوان در راه احياي دين و حفظ و صيانت از آن بوده است و به تبعيت از ائمه اطهارسلام الله عليهم اجمعين) در اين راه همه چيز (اسارت، شهادت و .....) را به جان خريده است.


    2- دشمنان اسلام و شيعه به اين نكته مهم توجه داشته و از هيچ كاري براي مبارزه و حذف جريان و حركت پوياي روحانيت شيعه فروگذاري نكرده اند.


    3- حركت تبشيري تبليغاتي و تشكيلاتي 400 ساله كليسا و حركت ارتجاعي روحانيون وهابي سلفي با استفاده از دلارهاي واتيكان و دلارهاي باد آورده نفتي اين روزها شمشير خود را براي بريدن رگهاي حيات اسلام ناب محمدي و مذهب حقه شيعه از رو بسته اند .



    از اين رو بر ما ست تا به عنوان روحانيت شيعه و سربازان امام زمان (عج) با درايت و كارداني از روي تكليف و احساس وظيفه تعيين مسير نموده و در حفظ و ادامه حيات اين جريان پويا و اثرگذار نهايت سعي و تلاش خود را بنماييم.


    به نام خدا
    سلام استاد
    امروز مراسم عرفه جاتون خالي... مسجد شهيد توتونچي ... حاج آقا عجب حالي به مجلس دادن...
       1   2      >